BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 24, 2013

Situasi romantik sepasang kekasih ♥

Salam semua,

Dah lama sangat saya tak update post. Oleh kerana hari2 yang dilalui sangat lah busy, tp sangat bermakna dan bahagia. Hari2 pergi kerja dengan si dia. Hari2 dapat jumpa si dia, even everyday we met but I've never get bored with my love. Setiap hari ada jew gelak tawa, gurau senda kami. Mungkin sebab itu, kami tak pernah rasa bosan dengan hubungan ini. Hari nie saya nak kongsi dengan anda semua kisah romantik diantara sepasang kekasih. Kisah ini sebenarnya terjadi pada diri saya sendiri. Sama2 lah kita hayati kisah ini.

Situasi romantik pasangan kekasih ♥

gf : Awak, kunci kereta kat mana ?
bf : Kereta tak kunci la awak.
gf : Kalau macam tu, lari je la masuk dalam kereta, nak tunggu hujan berhenti lambat lagi. (terus berlari ke kereta dalam keadaan hujan renyai)
bf : (semasa gf berlari, bf terus menyampuk) Awak nak kemana ? Kunci kereta ada dalam poket saya nie, kereta kunci la.
gf : (berhenti berlari didalam hujan, terus berpaling ke arah bf nye)
bf : Mana ade poket, saya kan pakai kain pelekat, ape la awak nie..kereta tak kunci pon. hehehe
gf : tersenyum sendiri didalam hujan renyai2 kerana diusik oleh bf nye. :)




Saya sayang awak Si Munchet.

No comments:

Post a Comment