BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 11, 2012

Sabar itu separuh dari iman

Salam blog cylamia..

Harinie nk post pasal diri saya la..saya dulu memang seorang yang kurang sabar tapi sekarang nie saya dah cuba banyakkan bersabar terutama dengan si dia..contohnya, semalam si dia janji nak tukar nombor phone sebab katanya takot saya nie tak percaya kat dia..ok, yang nie saya tak mintak pown nk tukar, but I am totally respect him..so saya ok jew kalau nak tukar pown..then, pagi tadi saya text la si dia sebab nak tukar nombor tu, alih-alih dia cakap nak balik kampung la pulak..so persoalan disini, saya tak marah dan tak sakit hati pown sekarang nie, cuma pagi tadi jewla saya macam geram sikit..tapi sekarang saya totally ok..saya bukannya marah kew apa kew, cuma saya taknak la si dia nie selalu sangat janji tapi tak ditepati..saya taknak dia selalu sangat buat macam tu..sebab saya takut dia terbawak perangai macam nie sampai bila-bila..saya cuma nak yang terbaik buatnya, bukan nak marah sangat pown..saya tak kisah pown kalau tak tukar nombor tu, cuma nak dia tepati janji jew..kalau si dia rasa tukar nombor nie menyusahkan dirinya, then xpayah la tukar..saya pown xnak la si dia paksa dirinya buat perkara yang menyusahkan baginya..tak perlu la nak paksa diri demi kepuasan hati saya..sebab saya ok jew, xde pown nak marah kew sakit hati kew..maybe si dia tak paham apa yang saya rasa, cuma saya harap si dia dapat letakkan dirinya kat tempat saya supaya dia paham apa rasanya bila orang dah janji dengan kita, tapi tak ditepati..mungkin sedikit kecewa tapi normal la tu..well, hopefully he will not make the same mistake again and again..saya taknak benda nie berulang lagi..kesimpulannya disini, saya ok jew.. (^_^)

No comments:

Post a Comment