BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 27, 2012

Cuma mahu semua faham (+_+)

Assalamualaikum (*_*) blog cyla mia,

Malam nie macam xde mood jew..tak taw la kenapa..Seriously I tell U, saya betol2 tak suke susahkan sesiapa sahaja disekeliling saya..tapi kadang2 tu saya dah susahkan mereka dengan tidak sengaja (+_+) Sorry everyone ! ! Setiap masa saya cuba elakkan diri saya dari menyusahkan semua tp tetap jugak tdk berhasil.. I've try my best..Still, saya cuba lakukan sesuatu tanpa perlu mintak pertolongan sesiapa kerana saya nak berdikari dan taknak susahkan sesiapa..saya hanya akan mintak tolong JIKA saya dah tak boleh sangat nak buat sorang2..saya bukan yang terbaik untuk semua, tapi saya cuba buat yang terbaik (^_^) Please UNDERSTAND me guys..I need a support from alls but if I didn't get it, then its OK..I am really really really sure that ALLAH always be my side even when Im HAPPY or SAD  .. INSYAALLAH

Thats it my entry for this night..tu jew yang saya nak luah kt blog cyla mia nie..

Assalamualaikum ~~~

No comments:

Post a Comment