BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 25, 2012

Cakap-cakap dengan Blog Cyla Mia

Salam blog saya,

Hari nie nak cerita pasal saya yang tengah gelisah sekarang nie..Petang tadi sakit perut sangat, gastrik melanda sebab tengahari tu makan pedas sangat.. :( Redha jewla, dah memang saya nie degil..tapi dah makan ubat dah..actually, takut jugak sebenarnya,,takut melarat makin teruk..tapi walau sakit macam mana pon tetap senyum..
NIe la saya.. :) senyum
Semalam saja2 nak tengok balek gambar lama2 tibe2 jumpe gambar kat bawah nie..hehehe!!! chantekk kn kawan saya semua nie..gambar nie masa kami kat jeti kuala kedah nak ke pulau langkawi untuk XPDC JEJAK MAHSURI..get prepared (^,^)

kami pengakap :) siap sedia untuk berekspedisi
Ok, saya jugak jumpa gambar nie..nie gambar yang paling saya suka..background yang sangat cantik kat belakang tu..gambar nie diambil semasa hari kedua kami di Pulau Langkawi..ready untuk sambung XPDC JEJAK MAHSURI kami..hehehe

control ayu jew nie..hehehe!!!nak tergelak tengok gambar nie :)

Enough of that ! cukup la entry kali nie, malas dah nak type panjang2..hehehe!!! jumpe lagi ye blog cyla mia (^,*)

 Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment