BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 2, 2012

Warna-warni hidupku

Glitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text Generator

Salam semua..

Sekarang nie dh lewat malam..aku tak tahu nak tulis entry tentang ape..semua roomate dah tidur, tinggallah aku sorang2..xde kew nak teman???hehe!!!nak cite pew yep??ok la, aku cite pasal aktiviti seharian aku,,wlaupun skang nie kelas aku sedang dalam Study Week tapi keje tetap ade..final project ade due n kene submit miggu nie..pastu ada aktiviti sampingan lain..petang ade training volleyball, malam lak ade jew keje..pastu ditambah dengnan pelbagai program lain..tapi aku tak mengeluh pown, aku suka bila ade keje nak buat, sekurang2nya aku xmembazir masa yg ade nie..tapi terlalu sibuk sekarang nie sampai aku tak sempat nak baca buku aku..entah bila la aku ade masa nak baca nie..

zwani.com myspace graphic comments


Ok la..skang aku nak tye korang, apa pendapat korang tantang perkahwinan yang diatur keluarga?? dengar macam scary, right?? Aku tak dapat bayangkan macam mane la hidup aku kalau kene dengan "Arrange Marriage" mcm tuh..aku nie dh la jenis yang mcm nie(kalau kenal aku taw la mcm mane perangai aku)..BTW, setiap yg berlaku ade hikmahnye kan?? tak semestinya jodoh yg berdasarkan cinta itu bahagia, tak semestinya juga jodoh yg atas pilihan family tu bahagia..So, kalau dah jodoh korang, tak kemananya..aku harap jodoh aku tu, seorang yg dapat kawal aku, yang memahami diri aku dan boleh bimbing aku ke syurga..Syurga si isteri kan di bawah tapak kaki suami..syurga si suami pula dibawah tapak kaki ibu..korang mesti tertanya2 kenapa tiba2 aku cakap pasal kahwin nie..sebenarnya ada sebab tertentu tapi aku tak dapat la nak kasi tau umum nie kan..ianya melibatkan hal peribadi aku la jugak..even my friends doesnt know it..aku malas nak cite banyak sal nie, sbb aku dh fikir panjang tentang nie, aku percaya tuhan dah atur hidup aku dengan sebaik mungkin..jadi aku ikut jew flow itu..aku terima takdir aku dengan hati yang terbuka, insyallah..Oh ye, 30 aribulan 3 aritu birthday my mom..to my mom, kakcik doakan mak panjang umur, murah rezeki dan sentiasa berada dalam kalangan orang2 yang beriman..aminnn..buat masa sekarang, kakcik tak boleh nak kasi ape2 lagi sbb ekonomi tangah gawat skang..insyallah kakcik cuba cari hadiah tuk mak k..sayang mak saya selamanya..Assalamualaikum



zwani.com myspace graphic comments

No comments:

Post a Comment