BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 2, 2012


Walau raga kita terpisah jauh, namun hati kita selalu dekat, bila kau rindu pejamkan matamu dan rasakan a a aku..

Salam sayang semua..


Malam nie aku x berapa nk chat ckit..aku sakit di Ulu Hati, agk terseksa jgk la..dugaan Tuhan, syukur Alhamdulillah..ble aku skit cm nie mood aku mmg xok..thats why la aku terasa nk nyanyi lgu Aishiteru 2..Aduh!!!sgt skit skang nie, aku kuatkn jari2 aku tuk menaip kt blog aku nie..really, if U in my shoes, then u know how I feel right now..ubat dh mkn, minyak pown dh sapu tp skit ttp xhilang..aku prasan jgk, semenjak dua menjak nie aku kerap skit di ulu hati tp aku buat2 dont know jew sbb mlz nk lyn..but in my heart, aku pown bmbang jgk if serius kn? So, how to do now? diam sudahhh..nk bgtaw kt mak ayh pown ase cm xsmpai ati..tkot downg bmbang..aku sje jew nk luahkn isi ati skang, aku taw kt blog nie mmg aku sowng jew bce pown..lau ade owg bce blog aku 2 pown xrmai, ade lam 2,3 kerat jew..tp dh Alhamdulillah dh 2..agk2 ape yep penyakit sbenar aku nie??mmg skit sgt, really..cyes xtipu nie, ase cm nk muntah pown ade nie loya sgt..roomate skang tgh bz sumenye,,roomate aku ade yg sdang menggosok bju, ade yg sedang berckap di telefon n sowang ad sedang melayan lgu..punyer la kuat die psang lgu kt earphone 2 smpai aku duk jrak jauh ngn die pown dpt dengar..hehehe!!!mcm dh xde idea nk merepek kt cni..korang rjin2 komen la yep..alang2 dh msuk lam nie, elok sgt la klau korang follow aku nyer blog nie..bg yg dh follow 2, thnx yep..aku ase smpai cni jew pown aku merepek, merapu n so on..dh xlrt sgt menahan kesakitan nie..aku nk rht la plak..sok ade klz jam 8pg..insyallah, sok dh ok, cuma perlu tdow jew pown..terima kasih la yer sbb korang sudi bace ape yg tlh aku tulis nie..bye2 semua..salam buat semua..



p/s : windu mak ayh aku..huk3!!!!cdey gler..

No comments:

Post a Comment